سامانه اینستاافزار

اینستاافزار، ابزاری فوق العاده برای کنترل و مدیریت حساب اینستاگرام است

این ابزار قابلیت کامنت خودکار، پیام دایرکت خودکار ، لایک خودکار ، فالو و آنفالو خودکار و… را دارد

اطلاعیه مهم
ارائه سرویس های مبتنی بر اینستاافزار تا اطلاع ثانوی از سوی این شرکت متوقف شده است.

روش نوین مدیریت اینستاگرام

افزایش فالوور ، برنامه ریزی و مدیریت صحیح حساب اینستاگرام ، تعیین هدف و موفقیت در کار … همگی با پنل اینستاافزار امکان پذیر است.

براحتی فالور های واقعی خود را به 900M برسانید

اینستاافزار یک ابزار مدیریت حساب اینستاگرام است که توسط تیم تحلیلگران شبکه جنوب پشتیبانی می شود، که تمامی ابزار های لازم برای تقویت حساب اینستاگرام را در اختیارتان قرار میدهد.

پست خودکار اینستاگرام

با اینستاافزار، شما میتوانید به چند حساب کاربری خود دسترسی داشته باشید و در یک زمان پست ارسال کنید و بااین امر، در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید.

طراحی فوق العاده

با طراحی بی نظیر ، عام پسند و کاربردی ، بدون داشتن دانش فنی تنها با فشردن چند کلیک میتوانید به راحتی حساب اینستاافزار خود را از هر دستگاه مدیریت کنید.

3 روز تست رایگان

اینستاافزار 100% رایگان برای یک حساب به مدت 3 روز=> کاملا رایگان از قدت اتوماسیون لذت ببرید

پشتیبانی عالی

اینستاافزار توسط تیم تحلیلگران شبکه ی جنوب ، پشتیبانی می شود . شما میتوانید مطمئن باشید که ما در زمان نیاز درکنارتان خواهیم بود.

 

برنامه ریزی پست/ ارسال فوری

برنامه ریزی و ارسال فوری پست ، از یک داشبورد به چندین حساب

 

پست زمان بندی شده

با اینستاافزار شما میتوانید بینهایت پست برنامه ریزی کنید و آنها را در روزهای خاص و مناسبت های مختلف منتشر کنید.

ارسال فوری => (الان پست کن)

برای ارسال پست به اینستاگرام نیازی به گوشی مبایل خود ندارید. میتوانید با استفاده از اینستاافزار به صورت فوری به چندین حساب اینستاگرام پست ارسال کنید.

ذخیره کپشن ها

شما میتوانید کپشن های نامحدودی را در اینستاافزار ذخیره کنید. این کپشن ها میتوانند بعدا در هنگام برنامه ریزی پست های شما استفاده شوند.

رهگیری پست

فعالیت ها وآمار حساب کاربری خود در اینستاگرام را رهگیری کنید. این به شما این امکان را میدهد که نرخ رشد حساب کاربری خود را بینید.

 

پشتیبانی از همه نوع پست

اینستاافزار از تمامی پست ها پشتیبانی میکند.

عکس ها

عکس هارا به طور مستقیم از اینستاافزار به حساب اینستاگرام خود برنامه ریزی کنید.

اینستاافزار یکی ازمعدود ابزارهایی است که پست با فرمت استوری اینستاگرام را پشتیبانی می کند.

فیلم ها

با اینستاافزار شما میتوانید فیلم ها را از رایانه ی خود به طور مستقیم وارد حساب اینستاگرام خود کنید.شما میتوانید فیلم ها را از کامپیوتر خود و ورودی های ابری وارد کنید.

آلبوم

چندین عکس را یکجا با استفاده از نوع پست آلبوم منتشر کنید.اینستاافزار به شما این امکان را میدهد که شما به صورت دستی ، آلبوم عکس هایی را که قصد انتشار آن را دارید از قبل برنامه ریزی کنید.

 

وارد کردن تصویر و ویدئو از ابر

شما برای استراک گذاری پست های خود به یک دستگاه خاص وابسته نیستید. تصاویر را از حساب های ابر خود به اینستاافزار به صورت خودکار وارد کنید، این اقدامات فعالیت اینستاگرام شمارا آسانتر میکند.

  • وارد کردن از گوگل درایو: تصاویر و ویدئو را از حساب گوگل درایو خود انتخاب کنید و به حساب های اینستاگرام خود به صورت خودکار به اشتراک بگذارید.
  • وارد کردن از دراپ باکس: تصاویر و فیلم هارا از حساب دراپ باکس خود انتخاب کنید و به طور مستقیم به حساب های اینستاگرام خود پست کنید.
  • وارد کردن از وان درایو: تصاویر و فیلم هارا از وان درایو وارد کنید و به طور مستقیم به حساب های اینستاگرام خود پست کنید.

 

آپلود از دستگاه:

عکس ها و فیلم هارا از کامپیوتر یا دستگاه مبایل خود به طور مستقیم در اینستاافزار بارگذاری کنید.عکس های آپلود شده جهت استفاده های بعدی شما در اینستاافزار سیو شده هستند.

 

حساب های چندگانه

(مدیریت چندین حساب اینستاگرام در یک داشبورد)

بیش از 100 حساب اینستاگرام را در یک داشبورد مدیریت کنید. بااینستاافزار تمام داده های حساب و آمار با چند کلیک برای شما در دسترس هستند. برای سوییچ کردن به حساب کاربری دیگر نیازی به لوگ آوت کردن ندارید. چندین حساب برای شما در یک داشبورد در دسترس هستند.

 

امنیت حساب

(ایمنی و امنیت حساب و عدم نمایش و دسترسی اطلاعات برای عموم)

ما میدونیم که چقدر پست خودکار گذاشتن در اینستاگرام بخاطر مسدود شدن حساب اینستاگرام کار سختی هست ، با این حال ما تمام تجزیه تحلیل ها را آنالیز کرده ایم تا شما را در مقابل مسدود شدن اینستاگرام محافظت کنیم.

 

پشتیبانی از اسپینتکس

اینستاافزار از اسپینتکس پشتیبانی می کند درنتیجه متن موجود در پست ها و کامنت های شما می تواند به طور خودکار تغییر یابد.

پشتیبانی از پراکسی

اینستاافزار از پراکسی پشتیبانی می کند ؛ اگرموقعیت جغرافیایی شما جایی خارج از محل سرور است ، پراکسی بهترین راه ایجاد امنیت برای شما است.

زمان ارسال دوستانه

گزینه های مختلفی برای انتخاب سرعت (فالو خودکار ، پست خودکار و … )از سمت شما وجود دارد. این قابلیت به شما کمک میکند که امن ترین زمان بندی سرعت را برای حساب اینستاگرام خود انجام دهید.

پشتیبانی از منطقه ی زمانی

اینستاافزار به طور خودکار موقعیت جغرافیایی شما را تشخیص می دهد و سعی می کند حساب شما را بر اساس این تنظیمات بهینه سازی کند . اگر دوست داشتید این تنظیمات به صورت دستی هم قابل تنظیم است.

 

ویژگی های بیشتر:

فالو خودکار اینستاگرام

(بهترین و ایمن ترین ابزار فالو خودکار)

با استفاده از قابلیت فالو خودکار ، شما میتوانید حساب کاربری اینستاگرام خود را برای دنبال کردن سایر کاربران براساس معیارهای تعیین شده ی خود تنظیم کنید. یک روش عالی برای فالو کردن افرادی که برای شما مهم هستند.

گزینه های هدف گذاری قوی

این ابزار به شما امکان می دهد تا افراد را با تنظیمات هدف گذاری مختلف ، انتخاب کنید. شما می توانید براساس هشتگ ، محل سکونت و شخص را فالو کنید.

شما هم چنین میتونید فالوور های اخیر یک حساب اینستاگرامی را موقعی که شما از کاربر هدف استفاده میکنید می توانید پیدا کنید.

 

مزیت های ویژه

سرعت فالو : میتوانید انتخاب کنید که حساب کاربری شما با چه سرعتی لایک انجام بده.در سامانه گزینه های سرعت از آهسته تا خیلی سریع وجود دارد.

زمان توقف : انتخاب کنید که چه زمانی از روز فالو خودکار شما موقتا متوقف شود و چه زمانی دوباره شروع کند.

گزارش فالو خودکار : می توانید ببینید که حساب اینستاگرام شما چه کسانی را فالو کرده است، هم چنین گزارش فعالیت های دیگر را ببینید.

 

آنفالو خودکار

در زمان صرفه جوی کنید و اجازه دهید اینستاافزار برایتان آنفالو انجام دهد. شما میتوانید صفحه هایی که در اینستاگرام دنبال میکنید را لغو کنید. این ابزار با ویژگی های مختلف، بهترین ابزار آنفالو خودکار اینستاگرام است .

چه کسی شما را آنفالو میکند؟

این ویژگی به شما نشان میدهد که چه کسی قصد آنفالو دارد . شما می توانید که در رابطه با آن تصمیم بگیرید.

میتوانید فقط کسانی را آنفالو کنید که شما را دنبال نمیکنند.

میتوانید فقط کسانی را آنفالو کنید که توسط اینستاافزار فالو شده اند.

میتوانید از کاربرانی که نمیخواهید آنهارا آنفالو کنید ، یک لیست سفید تهیه کنید.

امنیت در آنفالو خودکار

ما به شما قول نمیدهیم که آنفالو خودکار هزاران اکانت را در یک روزآنفالو کند.ما با دقت و برنامه ی زمان بندی شده و به صورت اتوماتیک بهترین شیوه را برای بهبود حساب اینستاگرام انتخاب میکینم.

شما میتوانید گزینه های زمان بندی فالو خودکار روزانه را از 24 _150 حساب انتخاب کنید.

 

پیام دایرکت خودکار

(برای فالوورهای جدید خود پیام دایرکت خودکار ارسال کنید)

به فالوور های خود از طریق ارسال پیام خوش آمدگویی یا تشکر اهمیت بدهید. شما لازم نیست به صورت دستی برای فالوورهای خود پیام ارسال کنید زیرا بسیار وقت گیر است.همه ی چیزی که لازم دارید این است که پیام هایتان از پیش تعریف شده باشند و ما به درستی آن را هدایت خواهیم کرد.

متغیر های شخصی

یکی از بهترین امکانات اینستاافزار امکان دایرکت خودکار است ، شما می توانید پیام هایتان را شخصی سازی کنید و بفرستید با استفاده از متغیر هایی مانند نام کاربری و اسم کامل ، نام های کاربری و اسم های کامل دریافت کننده ها به ترتیب جایگزین خواهد شد.

پیام های شما به کاربران هدایت خواهد شد و هیچ کدام از آنها مشابه پیام های خودکار دیگر نخواهد بود.

 

ریپست خودکار اینستاگرام

(پست ها را موقتا از صفحات دیگر منتشر کنید)

بهترین راه برای فعال نگه داشتن خود در رسانه های اجتماعی همیشه این است که به فالوور ها ی خود محتوای جدیدی را ارائه کنید که به آن فکر میکنند. گاهی اوقات ممکن هست ایجاد محتوای جدید دشوار و یا هزینه بر باشد. به هرحال همیشه افرادی وجود دارند که محتوای جدیدی را برای دنبال کننده های خود مرتبط با علاقمه مندی های آنها ارائه میکنند.

شما می توانید محتوا را از دیگران بوسیله ی هشتگ ها ، مکان ها و افراد منتشر کنید.

به این ترتیب حساب اینستاگرام شما ، روز ها و هفته ها بدون محتوا سپری نخواهد شد.

حذف خودکار محتوای ریپست شده

مزایای ریپست کردن در اینستاافزار این است که پیج خود را فعال نگه دارید تا زمانیکه محتوای اصلی شما آماده شود. شما میتوانید زمان حذف محتوای ریپست را طوری تنظیم کنید که پس از چند ساعت یا چند روز حذف شود.

کامنت خودکار اینستاگرام

با کامنت گذاشتن برای پست دیگران ، مشارکت را افزایش دهید.

شما می توانید نظرات از پیش تعیین شده ای را به صورت نامحدود در اینستاافزار تنظیم کنید تا به طور خودکار در پست های دیگر دراینستاگرام قرار گیرد.

یکی از بهترین ویژگی های اینستاگرام این است که شما میتوانید درهر پست عمومی نظر دهید. این به این معنی است که شما میلیون ها پست مربوط به محصولات خود دارید که در آن میتوانید فالوورهای فراوان و سود بسیاری را به دست آورید.

نظرات شما میتواند شامل چندین پیوند ( هشتگ و پروفایل) باشد. شکلک ها نیز هنگام ذخیره ی کامنت شما مجاز هستند.

شما میتوانید نرخ سرعتی کامنت گذاشتن خود را تغییر دهید.

لایک خودکار اینستاگرم

ویژگی لایک خودکار اینستاافزار این است که به شما اجازه میدهد که به طور تصادفی پست ها را به صورت خوکاردر اینستاگرام لایک کنید. نیازی نیست که شما برای لایک پست در صفحات مختلف در سرچ بگردید اینستاافزار همه ی عملیات را به صورت خودکار انجام می شود.

یکی از بهترین راه های تقویت فالووراینستاگرام شما و نشان دادن پیج خود به هزاران پیج دیگر، بدون اجرای هیچ دستوری با استفاده از این ابزار است.

اینستاافزار به شما این امکان را میدهد که شما هر آنچه را که دوست دارید توسط #هشتگ ، لوکیشن و شخص هدف گذاری کنید.