حل مشکل ورود مجدد به اکانت اینستاگرام

جهت حل مشکل ورود مجدد به اکانت اینستاگرام به شکل زیر عمل نمائید:

روش اول: 1. وارد پیج اینستاگرام خود شوید 2. وارد قسمت تنظیمات در بالای صفحه پروفایل خود شوید 3. روی گزینه two-factor authentication کلیک کنید و بعد از وارد کردن کد آن را غیر فعال کنید 4. پنل کاربری “های فالوور” را یک برا غیر فعال و مجدد فعال کنید 5. بعد از 15 دقیقه که مطمین شدید ربات وارد پیج شما شده است میتوانید دوباره این مراحل را تکرار کنید و لاگین دو مرحله ای را فعال کنید تا امنیت اکانت شما چندین برابر شود

 

روش دوم: در بعضی موارد نادر اگر روش 1 بالا کار نمیکند یا شما یک کاربر رایگان بدون پراکسی هستید ، میتوانید از روش 2 زیر استفاده کنید که دارای میزان موفقیت 90 درصد است. این روش نیاز دارد که شما حساب کاربری اینستاگرام خود را به طور موقت غیر فعال کنید، چند ساعت منتظر بمانید و سپس قبل از هر دستگاه دیگر با اینستا افزار لاگین کنید .

نکته: اگرشما یک حساب کاربری بسیار فعال را اجرا می کنید، ما به شما پیشنهاد میکنیم که این کار را درشب و یا در اوج دوره انجام دهید. بسیاری از فالوور های شما متوجه ی سه ساعت خاموش شدن نیستند.

برای این کارمراحل زیر را دنبال کنید؛

  1. به Instagram.com بروید و به حساب کاربری خود وارد شوید.
  2. روی نام پروفایل خود کلیلک کنید.
  3. روی دکمه ی ادیت پروفایل کلیک کنید.
  4. به پاییه صفحه بروید و روی موقت غیرفعال کردن حساب من کلیک کنید.
  5. گزینه ی فقط نیاز به استراحت را بزنید ، پسووردتان را وارد کنید و کلیک کنید روی دکمه غیرفعال کردن موقت حساب.
  6. تمام کاری که باید انجام دهید این است که 3 ساعت منتظر بمانید.
  7. . پس از مدت انتظار اکنون حساب ایسنتاافزار خود را باز کنید و اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید.و به طور خودکار فعال خواهد شد.

نکته: درطی دوره ی انتظار با هیچ دستگاهی (مبایل یا pc) به حساب اینستاگرام  لاگین نشوید. شما میتوانید بعد از اینکه با موفقیت اکانت خود را با اینستا افزار لاگین کردید ، با دستگاه های دیگر نیز به حساب اینستاگرام خود وارد شوید.

اگر هنوز نمی توانید اکانت خود را وارد کنید لطفا به ما اطلاع دهید.