نمایندگی فروش خدمات سامانه پیام کوتاه

خدمات نمایندگی فروش سامانه پیام کوتاه بستر مناسبی برای فعالیت اشخاص حقیقی در زمینه ارائه خدمات پیام کوتاه و فروش سامانه پیامک است. این سرویس به صورت نمایندگی مستقل و قابلیت تغییر علامت تجاری (rebranding) ارائه می شود یعنی هر نماینده می تواند خدمات پیام کوتاه را با برند تجاری خود ارائه نماید و سامانه ای با دامنه و لوگو اختصاصی خود داشته باشد. افزون بر امکان rebranding امکانات مختلفی در سرویس نمایندگی مستقل پیش بینی شده تا هر فردی که علاقمند به ارائه خدمات پیام کوتاه است بتواند با سرمایه گذاری اندک و بدون وابستگی به سایر سرویس دهندگان، سامانه پیامک اختصاصی خود را راه اندازی نموده و به کسب و کار بپردازد.

سرويس نمایندگی مستقل در يك بسته با تمامي امكانات و بدون محدوديت تعداد براي ثبت كاربر ارائه مي شود و هزينه آن ساليانه 1,500,000 ريال (يكصد و پنجاه هزار تومان) مي باشد.

امکانات کلی

1. دسترسی به سامانه پیامک با دامنه اختصاصی:
هر نماینده می تواند دامنه یا زیردامنه دلخواه خود را ثبت نموده و به سامانه پیامک متصل نماید و دسترسی کاربران به سامانه از طریق دامنه اختصاصی نماینده خواهد بود.

2. درج لوگو اختصاصی:

هر نماینده می تواند برای سامانه پیامک خود نام مناسبی انتخاب کرده، بر اساس آن یک لوگو طراحی نموده و در نهایت لوگو خود را در صفحه ورودی (login) و صفحه اصلی سامانه قرار دهد.

3. واگذاری نامحدود پنل کاربری:

هر نماینده می تواند به تعداد نامحدود کاربر ثبت کرده و پنل کاربری واگذار نماید. همچنین نماینده می تواند پنل ها را به صورت بسته های مختلفی از ابزارهای سامانه تعریف کرده و پکیج های مختلف را با قیمت های متفاوت در اختیار کاربران بگذارد.

4. واگذاری نامحدود نماینده مستقل:

     هر نماینده می تواند به تعداد نامحدود نماینده مستقل ثبت کرده و پنل های نمایندگی را به صورت مستقل یا نمایندگی در اختیار دیگر علاقمندان به فعالیت در زمینه خدمات پیام کوتاه بگذارد. پنل های نمایندگی  نیز همانند پنل های کاربری می توانند امکانات مختلف و محدودیت های متفاوتی داشته باشند و ریسلر می تواند پنل های نمایمدگی را با قیمت و شرایط دلخواه خود واگذار نماید.


5. تعیین قیمت ها:

در این سرویس، نماینده به عنوان یک سرویس دهنده مستقل فعالیت خواهد کرد بنابراین اختیار تعیین قیمت و نحوه واگذاری پنل های کاربری و نمایندگی، شماره های مجازی و سایر موارد در اختیار نماینده می باشد و تمامی درآمدهای نماینده از این سرویس متعلق به وی خواهد بود.


6. تعیین تعرفه ها:

تعیین تعرفه ارسال و دریافت پیامک و ایجاد بازه های متناسب با هر تعرفه در اختیار نماینده خواهد بود. همچنین نماینده می تواند بازه های مختلفی با تعرفه های متفاوت برای کاربران و نمایندگان ایجاد نماید.

7. شماره های مجازی دائمی:

واگذاری شماره های مجازی به نمایندگان از پیش شماره 3000  خواهد بود اما نمایندگان می توانند بر حسب سیاست فروشی که اتخاذ می کنند، شماره ها را به صورت دائمی یا اجاره سالیانه به کاربران خود عرضه نمایند. همچنین نمایندگان می توانند به تعداد نامحدود شماره مجازی تهیه کرده و به صورت اشتراکی یا اختصاصی در اختیار کاربران و نمایندگان خود قرار دهند.
نکته مهم: افرادی که قبلاً به صورت مستقل یا نماینده سایر سرویس دهندگان فعالیت داشته و شماره های 3000 ارائه می کرده اند می توانند شماره های قبلی خود را به سرویس نمایندگی منتقل کرده و بدون پرداخت هزینه مجدد، از آن ها استفاده نمایند. بدیهی است حق امتیاز شماره های 14 و 12 و 10 رقمی از رنج هر شماره 8 رقمی کماکان برای صاحب آن شماره محفوظ خواهد بود. یادآور می شود انتقال شماره مجازی مشروط به همکاری سرویس دهنده قبلی یا ارائه مستندات مالکیت شماره مجازی نظیر قرارداد یا فاکتور معتبر فروش قطعی شماره است. (برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید)

8. عدم نیاز به هاست یا سرور:
سرویس نمایندگی سامانه پیامک نیازی به نصب روی هاست یا سرور خاصی ندارد و بسترهای میزبانی و ارتباطی آن به صورت متمرکز توسط بفرست پیامک تأمین می شود.

ارائه خدمات پیام کوتاه براي علاقمندان به فروش پنل هاي ارسال پیامک و واگذاري شماره هاي مجازي پیام کوتاه طراحی شده است. اشخاص حقیقی با استفاده از این سرویس می توانند از امکانات یک سامانه جامع و قدرتمند تحت نام و برند خود استفاده نموده و بطور کاملاً مستقل به ارائه خدمات بپردازند.

واحد محاسبه هزینه ها در سامانه برخط ارائه خدمات پیام کوتاه”پاکت”می باشد. هر پاکت معادل هزینه ارسال یک صفحه پیامک فارسی است و ارزش آن بستگی به میزان خرید اعتبار از سوي نماینده دارد. تمامی هزینه هاي مربوط به خرید شماره، ثبت نماینده و … بر اساس پاکت محاسبه و از اعتبار نماینده کسر می گردد.

هزینه هایی که در سامانه برخط ارائه خدمات پیام کوتاه وجود دارد به شرح زیر است:

الف (هزینه عضویت ) :

سرویس نمایندگی مستقل در یک بسته با تمامی امکانات و بدون محدودیت تعداد براي ثبت کاربر و نماینده  ارائه می شود و هزینه آن سالیانه 1,500,000 ریال(یکصدو پنجاههزار تومان) می باشد.هزینه تمدیددر سال هاي آتی با توجه به میزان فعالیت ومیانگین تعداد ارسال روزانه تا50%تخفیف خواهد داشت.

 

ب (تعرفه خرید پاکت):

تعرفه خرید اعتبار بر حسب پاکت طبق جدول زیر می باشد

عنوان

هر پاکت معادل هزینه ارسال یک صفحه پیامک فارسی است.

**هزینه ارسال هر صفحه پیامک انگلیسی2.4 برابر پیامک فارسی می باشد.

*** دریافت پیامک رایگان است.

**** مالیات بر ارزش افزوده به قیمت هاي فوق اضافه می شود

 

ب (بهاي شماره هاي مجازي) :

قیمت واگذاري شماره هاي مجازي به نمایندگان بر اساس پاکت است و هنگام اختصاص شماره به نماینده از اعتبار وي کسر می گردد بنابراین باافزایش خرید اعتبار از سوي نمایندگان، علاوه بر تعرفه هرپاکت، هزینه تمام شده خرید شمارههاي مجازي نیز کاهش می یابد.

در جدول زیر تعرفه واگذاري شماره هاي مجازي به نمایندگان آمده است.به عنوان نمونه اگرنماینده ای 20,000,000 ریال خرید اعتبار داشته باشد تعرفه هر پاکت براي وي 108ریال خواهد بود و قیمت تمام شده شماره ها نیز به شرح جدول زیرخواهد بود

 

 

قیمت و نحوه واگذاري شماره ها:

*مادامی که اپراتور بابت شماره ها آبونمانی دریافت نکند، واگذاري شماره به نمایندگان هزینه سالیانه نخواهد داشت اما نمایندگان در واگذاري دائمی یا سالانه شماره به کاربران خود مختار هستند.

**شماره هاي14و12و10رقمی با پیش شماره رند30008790 ارائه خواهد شد.

*** امتیاز شماره هاي14و12و10رقمی از رنج شمارههاي8رقمی که در اختیار نماینده باشد، براي ایشان محفوظ است.

*** قیمت شمارههاي14و12و10رقمی رند و غیررند تفاوتی ندارد.

 

ج( تعرفه ثبت زیرنماینده:

در سامانه برخط ارائه خدمات پیام کوتاه،نمایندگاه می توانندزیرنماینده مستقل تعریف کرده و براي خودشبکه نمایندگی مویرگی بسازند. تعریف زیر نماینده براي نمایندگان مستقیم بفرست پیامک رایگان است اما نمایندگان می توانندبابت ثبت زیرنماینده توسطزیرنمایندگان زیرمجموعه خود،هزینه دریافت کنند.

[gravityform id=”13″ title=”true” description=”false”]

گام اول – تکمیل فرم سفارش:

     ابتدا فرم درخواست سرویس نمایندگی را تکمیل نمایید.در صورت کامل بودن مندرجات فرم، تعهدنامه فعالیت در سرویس نمایندگی به ایمیل شما ارسال می گردد.

گام دوم – تکمیل تعهدنامه:

    در این مرحله لازم است تعهدنامه فعالیت در سرویس نمایندگی مستقل سامانه پیامک را دانلود کرده و پرینت نمایید. پس از مطالعه، اطلاعات درخواست شده را با دقت در تعهدنامه وارد کرده و مندرجات آن را با امضاء تأیید نمایید. سپس با در دست داشتن تعهدنامه و مدارک شناسایی به یکی از دفاتر اسناد رسمی مراجعه کرده و گواهی امضای ذیل تعهدنامه را اخذ کنید.
اخذ گواهی امضا به 10 دقیقه زمان نیاز دارد و هزینه فعلی آن 110.000 ریال می باشد.

گام سوم – پرداخت حق اشتراک:

    حق اشتراک سالیانه سرویس نمایندگی مستقل سامانه پیامک با تمامی امکانات 1.500.000 ریال (یکصد و پنجاه هزار تومان) می باشد و ارائه مستندات پرداخت آن به همراه تعهدنامه الزامی است لذا پرداخت مبلغ فوق فقط از روش های واریز به حساب، حواله ساتنا و حواله الکترونیک مجاز است و انتقال وجه از طریق دستگاه های خودپرداز یا موبایل بانک قابل قبول نمی باشد.

شایان ذکر است هزینه ای بابت هاستینگ یا سرور، ثبت کاربر و ثبت نماینده اخذ نخواهد شد و سایر هزینه ها نظیر خرید شماره مجازی، اعتبار ارسال پیامک و … به صورت جداگانه و در زمان درخواست نماینده محاسبه و دریافت می گردد.

گام چهارم – ارسال مدارک:

مدارک زیر را از طریق پست به نشانی پستی شرکت تحلیلگران شبکه جنوب ( در بخش تماس با ما ) ارسال نمایید:
الف) تعهدنامه گواهی امضا شده
ب) اصل فیش پرداختی
ج) کپی شناسنامه
د) کپی کارت ملی
ه) اصل یکی از قبوض محل سکونت