سامانه مدیریت ارتباط با مشتری CRM مدیرافزار

سامانه مدیریت ارتباط با مشتری CRM مدیرافزار

سامانه مدیریت ارتباط با مشتری CRM مدیرافزار 1

سامانه مدیریت ارتباط با مشتری مدیر افزار چه کاری انجام میدهد؟

این روزها همه چیز بصورت فرم های الکترونیک و بصورت برخط (online)انجام می شود. بدیهی است که دلایل مناسبی برای انجام این کارها بصورت الکترونیک وجود دارد. اطلاعاتی که به فرم های الکترونیک وارد می شود نسبت به طبقه بندی پرونده ها دارای سرعت بیشتر و دستیابی راحت تر بوده و فضای کمتری را نیز اشغال می نماید.

ایده های عمومی در خصوص استفاده از نرم افزار مدریت ارتباط با مشتری:

یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)برنامه ای است که به کاربران اجازه می دهد تا:

1- بصورت آنلاین اطلاعات مخاطبین و مشتریان را وارد نمایند.

2- بصورت آنلاین اطلاعات و گردش کار در ارتباط با مشتریان  را ثبت نمایند.

3- بصورت آنلاین به اطلاعات به دسترسی داشته باشند.

4-اطلاعات با پروتکل های حفاظتی محافظت شده باشند.

5- دارای مدیریت ایجاد گزارش، محاسبه اطلاعات، تقویم و زمانبندی تماسها و اطلاعات نیز هستند.

6- اطلاعات مشتریان و فعالیت های مرتبط با آنان بصورت مدیریت شده و قابل جستجو در کل سیستم وجود خواهد داشت.

اساساً این بدین معنی است که اطلاعات و داده ها ذخیره شده و مدیریت می گردند و به راحتی برای افراد منتخب براساس سطح دسترسی که توسط کاربر ارشد تعریف می شود قابل دریافت ،مشاهده و دسترسی هستند.

نرم افزار CRM: علمی، کارآ و سودمند

مهمترین جنبۀ یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ذخیرۀ اطلاعات آن می باشد.

به عنوان مثال آقای الف: اطلاعات مرتبط با کار خودش را در این نرم افزار وارد می کند در این صورت برخی از عملکردهای مفیدی که این نرم افزار خواهد داشت عبارتند از:

1- دسترسی به اطلاعات محدود بوده و وابسته به میزان دسترسی تعریف شده برای هر شخص خواهد بود. افراد متفاوت می توانند دارای سطوح دسترسی متفاوت باشند. مانند برخی افراد که فقط اجازه مشاهدۀ اطلاعات را دارند یا برخی هم اجازه  ورود اطلاعات و هم اجازه مشاهده دارند. برخی دیگر اجازه  ورود و اصلاح اطلاعات را هم دارند.

2- دسترسی به اطلاعات می تواند به آسانی کنترل و مانیتور شود. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مدیرافزار به راحتی با دادن گزارش در خصوص کسانی که اطلاعات را مشاهده ، ویرایش ، دانلود یا وارد نموده اند به شما در این خصوص کمک خواهد کرد.

3- اطلاعات یک مشتری مشخص می تواند توسط هر شخص دیگر (بادسترسی تعریف شده) مشاهده گردد. بنابراین زمانی که مشتری به شرکت تلفن زده یا شخصاً مراجعه نموده است. افراد با پرسیدن سؤالات امنیتی  می توانند تاریخچه خدمات انجام شده جهت مشتری را دریابند و این به ایجاد رابطه بهتر کمک خواهد نمود.

4- تمام نیازهای گزارش گیری به سادگی با فشردن یک دکلمه می تواند انجام شود. این نرم افزار می تواند این نوع گزارش  را در هر جا یا هر زمانی ایجاد کند.

5- دسترسی سریع در هر مکان به اطلاعات: فرض کنید یک مشتری زمانی که خارج از محل کار هستید باشما تماس گرفته است با این نرم افزار و فقط با بازکردن لپ تاپ خودتان می توانید به اطلاعات لازم از طریق متصل شدن به سرور دست یابید.

20 سال پیش به انجام این کار به معنی نگهداری چندین تن کاغذ، گزارش و یادداشت هایی بود که در یک کمد فلزی نگهداری می شدند.اما این روزها  این کارها می تواند بوسیله یک درایو کامپیوتری کوچک که خیلی بیش از کاغذهای کپی که احتمال خراب شدن و از بین رفتنشان بود انجام گردد.

در انتها اینکه این نرم افزار می تواند به هر رده و سطح اداری توانایی انجام هر کاری را با سرعت بالاتر داده واین باعث آزادسازی زمانهای اضافی می گردد که می تواند صرف مشتری گردد. بدیهی است هرچه تعداد مشتریان بیشتر باشد سود بیشتری عاید شرکت خواهد شد و به یاد داشته باشید مشتریان علاقه ندارند که وقتشان بیهوده صرف شود پس به آنها خدمات لازم را در کمترین زمان ممکن و بدون هدر دادن آن بدهید و برای خودتان مشتریان وفادار دست و پا کنید.

چرا سامانه مدیریت ارتباط با مشتری مدیرافزار برای کسب و کار و شرکتهای کوچک نیز ضروری است ؟

امروزه شرکتها و سازمانها در کسب و کار اغلب از نرم افزار CRM  برای اتوماسیون  فروش خود استفاده می کنند.

اتوماسیون  فروش ، شرکت ها را قادر به  تکمیل همه داده های تجارت برای فروش، مارکتینگ، پشتیبانی و غیره در یک بسته نرم افزاری مجاب می سازد. در این مسیر شرکای تجاری قادر به فراهم سازی ارتباط بدون شکاف با مشتریان می باشند زیرا هر حرکت درسیستم گزارش داده و حساب شده می باشد.

 سامانه مدیریت ارتباط با مشتری مدیرافزار می تواند برای نیازهای هر گونه تجارت منحصر به فرد کوچکی برنامه ریزی شود تا به تحلیل مارکتینگ، فروش، پیدا کردن نقاط سبقت،  تغییرات برای  سبقت گرفتن، ارتباط مرکزی مدیریت، مدریت رسانه اجتماعی و دیگر مسائل کمک کند. مدیران از این داده ها برای تشخیص کلیدهای مشتریان (مشتری یابی) خود برای تخصیص سرمایه در جهت رسیدن به حداکثر سود استفاده می کنند. اگر هر فرد فروشنده مدارک مربوط به هر داده را در سندها تنظیم کند مدیران در یک چشم به هم زدن قادر به تشخیص موقعیت های با ارزش کاری خود و رسیدن به اهداف خود میباشند. گزارش ها می توانند به صورت اتوماتیک به اطلاعات مورد نیاز تبدیل و مسیر یابی شوند.

 سامانه مدیریت ارتباط با مشتری مدیرافزار به مدیران اجازه می دهد تا به آسانی عملکرد بهترین کارمند خود را تشخیص داده و پاداش او برای دستیابی به این عملکرد را اهدا کند تا مسیر سبقت به صورت اتوماتیک پدیدار شده و اطلاعات فروش ها با مرکز مارکتینگ به اشتراک گذاشته شده و جدول افت و خیز تولید بدست آید.

پیش بینی نیز یکی از اصلی ترین قسمت های تجارت است و دیگر مساله ای است که سامانه مدیریت ارتباط با مشتری مدیرافزار در آن به خوبی میدرخشد.جدول فروش به صورت اتوماتیک گرد آوری و درجه بندی می شود و سپس به صورت فرمت های قابل فهمی مانند گراف ها یا جداول نمایش داده می شود که میتواند به پیش بینی های ابتکاری کمک نماید.