ثبت نام های اینترنتی

خدمات ثبت دامنه های آی آر و بین المللی

سرویس های رایگان با ثبت هر دامنه بین المللی

حفاظت از اطلاعات ثبت ( Privacy Protection )
مدیریت دی ان اس ( Managed DNS )
ارجاع دهنده ایمیل ( Email Forwarding )
ارجاع دهنده دامنه ( Domain Forwarding )
صندوق پستی الکترونیک 2 عدد ( Email Accounts )

تعرفه های ثبت / تمدید دامنه ها

قيمت نوع دامنه سفارش
 برروی لینک مقابل کلیک نمائید
com / net /org / us / biz / info ثبت / تمدید / انتقال
برروی لینک مقابل کلیک نمائید asia ثبت / تمدید / انتقال
برروی لینک مقابل کلیک نمائید mobi ثبت / تمدید / انتقال
ir / ايران سالانه 4800 تومان ثبت / تمدید / انتقال
co.ir / .net.ir / .org.ir/ ac.ir سالانه 7900 تومان ثبت / تمدید / انتقال

انتقال یک دامنه از پیش ثبت شده

نحوه انتقال دامنه از یک ثبت کننده(registrar) به یک ثبت کننده دیگر:
قبل از اقدام به انتقال، شما می بایست موارد زیر را رعایت نمایید: مطابق با قوانین ICANN می بایست حداقل 60 روز از ثبت و یا انتقال دامنه به شرکت ثبت کننده فعلی گذشته باشد. حداقل یک روز تا تاریخ انقضا دامنه فرصت باقی مانده باشد. با شرکت ثبت کننده فعلی دامنه خود تماس حاصل نمایید تا دامنه شما را unlock کند و همچنین کد authorization (EPP Code) را دریافت نمایید.

طول عمر دامنه های بین المللی

domainNameLifeCycle

نمودار فوق چرخه حیات دامنه را طبق قوانین موسسه ICANN نشان می دهد. توجه داشته باشید که دامنه های ir از این قاعده مستثنی می باشند.

  • آزاد (Available): در این دوره دامنه برای ثبت آزاد می باشد و می توان با پرداخت هزینه ثبت، آنرا به نام خود ثبت نمود.
  • فعال(Active): در این دوره دامنه فعال بوده و مالک آن می تواند در هر زمان آنرا تمدید نماید. مدت تمدید به انتهای مدت اعتبار دامنه اضافه خواهد شد همچنین مدت اعتبار دامنه نمی تواند بیش از 10 سال از تاریخ جاری باشد.
  • منقضی (Expired): در صورتی که در دوره Active دامنه، دامنه تمدید نشود، در این دوره دامنه غیر فعال خواهد شد. البته در طول این دوره مالک دامنه می تواند با پرداخت هزینه تمدید، دامنه را مجددا تمدیدنموده و به حالت Active بازگرداند.
  • دوره بازخرید (Redemption Grace Period): پس از گذشت 45 روز از تاریخ انقضای دامنه این دوره 30 روزه آغاز می شود که همانند دوره Expired دامنه غیر فعال می باشد. در این دوره تمدید دامنه تنها توسط مالک دامنه و با پرداخت مبلغ جریمه 120 دلاری مازاد بر هزینه تمدید، امکان پذیر است.
  • دوره حذف(Pending Deletion): در این دوره 5 روزه حتی مالک دامنه نیز نمی تواند دامنه را تمدید کند و پس از اتمام این دوره، دامنه برای ثبت مجدد توسط همگان آزاد خواهد شد و به حالت Available درخواهد آمد.

طول عمر دامنه های IR.

DomainDotirLifecycleنمودار فوق چرخه حیات دامین های IR را طبق قوانین پژوهشگاه دانشهای بنیادی نشان می دهد.

  • آزاد (Available):در این دوره دامین برای ثبت آزاد می باشد و می توان با پرداخت هزینه ثبت دامین آنرا به نام خود ثبت نمود.
  • فعال(Active): در این دوره دامین فعال بوده و مالک آن می تواند در هر زمان آنرا تمدید نماید. مدت تمدید به انتهای مدت اعتبار دامین اضافه خواهد شد همچنین مدت اعتبار دامین نمی تواند بیش از 5 سال از تاریخ جاری باشد.
  • منقضی (Expired):در صورتی که در دوره Active دامین، دامین تمدید نشود. در این دوره 30 روزه دامین غیر فعال خواهد شد. البته در طول این دوره 30 روزه مالک دامین می تواند با پرداخت هزینه تمدید، دامین را مجددا تمدید نموده و به حالت Active بازگرداند.
  • دوره قفل(Lock):در این دوره 30 روزه مالک دامین می تواند با پرداخت 120.000 ریال جریمه دامین را تمدید کند و پس از اتمام این دوره دامین برای ثبت مجدد توسط همگان آزاد خواهد شد و به حالت Available درخواهد آمد.

Domain Parking

سرویس Domain Parking شرکت تحلیلگران شبکه جنوب خدماتی است مناسب جهت برپایی وب سایت هایی که در ابتدای راه بوده و با کمترین هزینه برای مدتی موقت و یا شروعی آرام قصد راه اندازی یک وب سایت را دارند . این سرویس شامل ثبت نام دامنه دلخواه به همراه فضای مورد نیاز جهت 10 صفحه Static Html و1 Email Box می باشد. که با هزینه ای اندک طبق تعرفه زیر ارائه می گردد.

توجه : متقاضی می تواند در صورت تمایل از خدمات طراحی شرکت تحلیلگران شبکه جنوب جهت طراحی صفحات استاتیک خود بصورت ويژه استفاده نماید.

ِDomain Parking
ثبت نام های اینترنتی 1 مناسب جهت وب سایت های در دست طراحی یا تازه براه افتاده
ثبت نام های اینترنتی 1 شامل یک پست الکترونیک
ثبت نام های اینترنتی 1 امکان قراردادن 10 صفحه استاتیک
ثبت نام های اینترنتی 1 امکان طراحی توسط تیم تحلیلگران شبکه جنوب با تخفیف ویژه

Domain URL Forwarding

شرکت تحلیلگران شبکه جنوب جهت مشترکان نام دامنه و میزبانی خود خدمات URL Forwarding را طبق درخواست مشترک انجام می دهد. در اين حالت مشتری آدرس سايت خود را در اينترنت به سايت ديگري ارسال ميكنيد . براي مثال دامنه A را اگر به دامنه B فوروارد كنيد ، با تايپ دامنه A در اينترنت اكسپلورر ، دامنه B  ديده خواهد شد.

جهت دریافت خدمات فوق الذکر لازم است در خواست کتبی به واحد پشتیبانی به آدرس support@networkanalysers.com ارسال گردد.

Domain Privacy

هنگامی که شما دامنه یا دامنه هایی برای خود ثبت می کنید اطلاعات تماس مربوط به شما و یا سازمانتان در یک بانک اطلاعات عمومی به نام WhoIs ذخیره می گردد. این روند استاندارد ثبت دامنه موجب می گردد اطلاعات شخصی و خصوصی شما براحتی توسط هکر ها و یا فرستندگان هرزنامه مورد سوء استفاده و یا مزاحمت قرار گیرید و باعت ترافیکی بی مورد و دریافت ایمیل های نامربوط به مجموعه شما گردد. خدمات Domain Privacy  باعث متوقف شدن این مشکلات می گردد بدین گونه که با دریافت این خدمات اطلاعات تماس شما مخفی و محفوظ گردیده و اطلاعات تماس ما جایگزین می گردد. سرویس مذکور فقط جهت دامنه های .com, .net, .org, .biz, .info, و.mobi ارائه می گردد.

اطلاعات تماس ما به جای شما قرار خواهد گرفت ، ما تمام ایمیل ها را دریافت خواهیم کرد،آنها را در برابر اسپم ( ایمیل های مزاحم)  و ویروس پالایش نموده و سپس به آدرس پست الکترونیکی که شما به ما معرفی نموده اید برایتان ارسال می کنیم. اطلاعات تماس شما در بانک اطلاعات خصوصی ما محفوظ می ماند.

تعرفه دریافت سرویس فوق الذکر سالانه به مبلغ 180,000 ریال می باشد.

Domain Guard

توسعه کسب و کار و حضور شما برروی شبکه جهانی اینترنت اهمیت نامی که ثبت کرده اید برایتان بیشتر خواهد شد و البته این موضوع زمانی اهمیت بیشتری می یابد که شما تحت یک نام تجاری منحصر بفرد ( برند ) حضوری اینترنتی هم دارید. خدمات Domain Guard شرکت تحلیلگران شبکه جنوب به شما کمک می کند که هر لحظه اگر دامنه ای مشابه نام با برند شما برروی اینترنت ثبت گردید شما از طریق ما فورا” در جریان امر قرار بگیرید.

تعرفه سالانه دریافت خدمات فوق الذکر سالانه 100,000 ریال می باشد.

Monitor

آیا علاقمند به ثبت نام دامنه ای هستید که قبلا توسط شخص دیگری ثبت شده است؟

خدمات Domain Monitor شرکت تحلیلگران شبکه جنوب به شما کمک می کند به محض آزاد و یا منقضی شدن دامنه مورد نظر شما فورا” از طریق ایمیل خود باخبر شده و آن را برای خود ثبت کنید.

تعرفه دریافت خدمات فوق الذکر سالانه به مبلغ 100,000 ریال می باشد.

Transfer

اگر قصد داريد دامنه ی قبلاً ثبت شده خود را به تحلیلگران شبکه جنوب منتقل نمائيد به نكات ذيل توجه داشته باشيد:

شرايط انتقال دامنه به تحلیلگران شبکه جنوب (اين شرايط در تمامي مراكز ثبت دامنه ” Register ها” يكسان مي‌باشد)

  • حداقل 60 روز از ثبت و يا آخرين انتقال دامنه به مركز ثبت (Registrar) فعلي گذشته باشد. چنانچه از ثبت و يا آخرين انتقال دامنه كمتر از 60 روز گذشته باشد، درخواست انتقال بطور خودكار رد مي‌شود (طبق قوانين ICANN).

 

  • قفل دامنه باز باشد. سرويس قفل دامنه (Domain Locking) در تمامي مراكز ثبت دامنه (Registrarها) ارائه مي‌گردد. قفل دامنه از نقل و انتقال دامنه بدون كسب اجازه مالك آن جلوگيري مي‌نمايد و بدين ترتيب دامنه‌ها از امنيت بيشتري برخوردار خواهند بود. در اين حالت حتي تائيديه Administrative Email نيز منجر به انتقال دامنه نخواهد شد.

 

  • حداقل 1 روز به تاريخ انقضاي دامنه باقي مانده باشد. در غير اينصورت دامنه مي‌بايست قبل از اقدام به شروع انتقال، در Registrar فعلي تمديد شود.

 

  • هر دامنه براي انتقال حتما نياز به Authorization Code دارد. Authorization Code دامنه مي‌بايست از مركز ثبت (Registrar) فعلي آن دريافت شود. Authorization Code يك كد انحصاري به منزله صدور مجوز انتقال دامنه مي‌باشد كه ازطرف مركز ثبت (Registrar) فعلي صادر مي‌شود.

 

  • نامه تائيديه انتقال دامنه به Administrative Email ارسال خواهد شد. براي مشاهده Administrative Email دامنه خود مي‌توانيد از قسمت Whois Lookup اقدام فرمائيد.

 

  • از دريافت Email توسط Administrative Email دامنه اطمينان حاصل نمايد.

توجه: نحوه انتقال و تغيير مركز ثبت دامنه (Registrar) با نحوه انتقال و تغيير سرويس دهنده ميزباني وب آن دامنه “DNS Provider، Web Hosting” کاملاً متفاوت است و مي‌توان هر دو و يا صرفاً يكي از آنها را انتقال و تغيير داد.

 

  • يادآوري: در تمامي مراحل و زمان انتقال و تغيير مركز ثبت دامنه (Registrar)، سرويس ميزباني وب آن دامنه (حتي براي يك ثانيه) قطع و يا دچار اختلال نخواهد شد.