انواع خطوط مجازی پیامک

خطوط که ارسال پیامک از طریق آنها انجام می گیرد چند نوع هستند : خطوط تبلیغاتی ، خطوط خدماتی ، خطوط ارایه خدمات VAS و …

خطوط تبلیغاتی ، خطوطی هستند که با آنها اقدام به ارسال پیامک می نمایید و به شهر ، محدوده و … پیامک ارسال می کنید ، این خطوط قابلیت ارسال پیامک به کسانی که پیامک تبلیغاتی خود را غیرفعال کرده اند ندارند ، زیرا این اشخاص قانونا اعلام کرده اند که تمایلی به دریافت پیامک های تبلیغاتی ندارند  و یا همراه اول خود راسا” آنان را در لیست افراد غیر علاقمند به دریافت پیامک های تبلیغاتی قرار داده است.

بطور پیش فرض هنگام اجاره یک خط اختصاصی جهت سامانه بفرست پیامک خطوطی که به شما واگذار می گردند از نوع خطوط تبلیغاتی خواهند بود.

نوع دیگری از خطوط VAS هستند که ابتدای آنها با 20 یا 60 و … آغاز می شود یعنی خطوط 1000 یا 2000 یا  3000  و … نیستند ، این خطوط به این شکل هستند که بعد از دریافت پیامک توسط مخاطب به ازای دریافت اطلاعات خاصی توسط گیرندگان مانند فال حافظ و … هزینه ای برای گیرنده در نظر گرفته می شود که معمولا این هزینه بین 35 تا 150 تومان می باشد.

خط پیامکی خدماتی : این خطوط همان خطوط تبلیغاتی هستند با این تفاوت که شما باید از آنها به عنوان خط اطلاع رسانی های خاص یا مهم استفاده نمایید و متن پیامک های شما جنبه تبلیغاتی نداشته باشد ، برای این یک خط پیامکی تبلیغاتی را به خط خدماتی تبدیل کنید باید تعهدنامه ای را امضا کنید و به دست کارشناسان شرکت برسانید و بعد از ارسال تعهدنامه توسط ما به اپراتور معمولا یک هفته الی یک ماه بعد خط پیامکی تبلیغاتی به خدماتی تبدیل می گردد و شما می توانید با این خطوط به همه اشخاص پیامک ارسال نمایید .

متونی که به این اشخاص ارسال می کنید باید حتما جنبه اطلاع رسانی داشته باشد و ارسال هرگونه پیامک به این اشخاص که جنبه تبلیغات داشته باشد موجب خسارت شده است و مسولیت آن با شخص ارسال کننده می باشد .

اگر مورد استفاده شما از پیامک ها خدماتی می باشد با کارشناسان شرکت به شماره 06133330809 تماس بگیرید تا راهنمایی های تکمیلی صورت گیرد .

سامانه بفرست پیامک سازمانی

  • ارسال پیامک از طریق بفرست پیامک نسخه سازمانی جهت امور تبلیغاتی ممنوع می باشد و این سامانه صرفا جهت امور کاربردی و اطلاع رسانی به مخاطبین شرکت و سازمان ها در نظر گرفته شده است.
  • کلیه پیامک های ارسال به مخاطبین تحویل داده خواهند شد
  • نیاز به مجوز و مکاتبه ندارد

سامانه بفرست پیامک نسخه فروشگاهی،پایه، پیشرفته

  • امکان دریافت خطوط خدماتی را دارد
  • نیاز به درخواست کتبی در سربرگ رسمی با امضاء مدیرکل سازمان دارد